XS4ALL laat via webisodes heel Nederland kennismaken met First Class service

In de nieuwste ‘First Class Internet’-campagne komen XS4ALL en N=5 met 4 webisodes, waarin echte klantproblemen centraal staan. Van een haperende internetverbinding, geen bereik hebben in je schuur, tot het niet kunnen uitprinten van een sms’je via je telefoon. In de films blijkt uit het gesprek tussen klant en de klantenservice dat voor XS4ALL geen vraag te gek is. Er zijn geen vaste scripts en er wordt alle tijd genomen om het probleem ook echt op te lossen. Het is dan ook niet voor niets dat ze al 5 jaar op rij zijn uitgroepen tot de meest klantvriendelijke provider van Nederland. De films zelf bevatten handige tips en verwijzen naar het platform xs4all.nl/wifiservice, waarin stap voor stap exact wordt uitgelegd hoe je ook zelf je verbinding kan optimaliseren. Zo kan iedereen in Nederland, ook al ben je nog geen klant, de First Class service van XS4ALL ervaren.

Dit is de tweede 'First Class Internet'-campagne sinds de succesvolle herpositionering halverwege vorig jaar. Toen stond de digital roadmovie ‘The Attachment’ centraal: een online documentaire waarin XS4ALL de wereld achter onze internetverbinding liet zien. Deze vormde samen met de geheel nieuwe huisstijl en website de introductie van de nieuwe positionering. Het vervolg van deze campagne, die 18 januari live gaat, is net zoals de introductiecampagne digital first. En sluit zo perfect aan bij de roots van XS4ALL. Naast de webisodes wordt er ook tv, radio, webvertising en print ingezet.

Ontvang het laatste N=5 nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL