Telforts Hans gaat vloggen

Ludieke life-hacks waar heel Nederland zijn voordeel mee doet

05 SEPTEMBER 2016
De welbekende tv-persoonlijkheid van Telfort, Hans de ex-miljonair, gaat helemaal met zijn tijd mee en is aan het vloggen geslagen. Vloggen is hot, maar veel vlogs zijn alleen op jongeren gericht. Hier brengt Hans vanaf vandaag verandering in met ludieke vlogs op YouTube voor heel Nederland. Iedere twee weken verschijnt een nieuwe vlog waarin Hans laat zien hoe je met een beetje creativiteit en handigheid nog meer kunt genieten in je leven.

Hans laat ons in commercials al jaren zien hoe hij met Telfort de kwaliteit krijgt die hij vanuit zijn miljonairsleven gewend was, zonder daar te veel voor te betalen. In zijn vlogs wordt deze voordeelmentaliteit op de welbekende grappige “Hans-manier” tot leven gewekt.

In de eerste vlog, die vanaf vandaag op YouTube staat, laat Hans ons zien hoe hij een ‘doe-het-zelf’-thuisbioscoop maakt. Daarmee kan hij genieten van films zoals hij dat gewend was, uit de tijd dat hij in zijn kapitale villa nog een eigen bioscoopkamer had.

Door middel van de vlogs wordt de merkboodschap van Telfort, ‘Genieten zonder te veel te betalen’, geladen. Daarnaast toveren ze een glimlach op het gezicht. De vlogs worden ondersteund met content op social media en het blog van Telfort. De content is onderdeel van een content-strategie die erop gericht is mensen te helpen meer (emotioneel en financieel) voordeel uit technologie en telecom te halen en om de liefde voor het merk Telfort te vergroten.

Over Telfort
Telfort is het betrouwbare voordeelmerk voor Mobiele Telefonie, Interactieve TV, Internet en Bellen voor thuis. Het biedt nu al zo’n twintig jaar telecom zonder onnodige extra’s voor zowel consumenten als zakelijke klanten. Telfort maakt gebruik van het betrouwbare KPN-netwerk en staat voor hoogwaardige diensten, zonder een onnodig hoge prijs. De producten worden aangeboden via Telfort-winkels, telfort.nl, telefonisch via 0800 - 1707 en in telecomspeciaalzaken. Zie voor meer informatie ook www.telfort.nl