KPN - All Inclusive Winkelen

Bij All Inclusive Winkelen van KPN kon er dankzij 5 bijzondere abri’s een dagje heel ontspannen worden gewinkeld.

Tijdens de All Inclusive weken van KPN ontvangen nieuwe klanten heel veel extra’s. Om de mensen alvast aan dit exclusieve gevoel te laten wennen kon er op zaterdag 20 september een dag All Inclusive worden gewinkeld. In 5 spectacular abri’s rondom het Rokin, Amsterdam werd men volledig in de watten gelegd. Promoteams deelden All Inclusive-polsbandjes uit, voorzien van RFID-chip, om de verschillende abri’s mee te activeren.

5 verschillende spectecular-abri’s.

Langs de bekendste winkelstraat van Nederland, stonden 5 unieke abri’s die geactiveerd worden via RFID-technologie. Zo kon je bij een abri één van de luikjes openen voor 3 heerlijk macarons. Kwam bij de abri daarna een persoonlijke piccolo je tassen voor je dragen. Kreeg je bij de volgende een heerlijk drankje, om even verderop de moe gelopen voetjes door de abri te laten masseren. Om ten slotte bij de laatste abri door een privé-chauffeur weer volledig ontspannen te worden teruggebracht.