ABN AMRO lanceert eerste managementboek over ondernemen na corona: ‘De zaak vooruit”

Amsterdam, 30 juli 2020 – ABN AMRO presenteert vandaag het managementboek over ondernemen na Corona: ‘De zaak vooruit’. De afgelopen weken ging de bank in gesprek met tientallen ervaringsdeskundigen, experts en ondernemers. Die gesprekken zijn gebundeld in vijf hoofdstukken, waarin de lezer wordt meegenomen langs interessante cases en nieuwe verdienmodellen. Het boek is onderdeel van de #meedenkers campagne die N=Content ontwikkelde, waarin ABN AMRO zich positioneert als de partner van ondernemend Nederland. Ook tijdens corona.

In dit eerste managementboek gaat ABN AMRO op een toegankelijke manier in gesprek met ondernemers en experts. Met urgente thema’s, inspirerende verhalen en deskundige prognoses biedt het boek inspiratie om vol vertrouwen de (nieuwe) koers te bepalen. Daphne de Kluis, CEO commercial banking bij ABN AMRO: “Niemand weet precies hoe de toekomst eruitziet. Ook in dit boek kunnen we daar geen antwoord op geven. Wel kunnen we inzicht en inspiratie bieden om vooruit te denken. De ondervindingen van andere ondernemers, experts en ervaringsdeskundigen kunnen daarbij helpen. Zodat ondernemers met zelfvertrouwen naar de toekomst kunnen kijken. Wij denken graag met hen mee.”

Eerste reacties van ondernemers zijn veelbelovend:

“Never waste a good crisis, dacht ik steeds bij het lezen van De zaak vooruit. Zoveel slimme voorbeelden van schakelen op het juiste moment, en mogelijkheden zien in plaats van beperkingen.Je ziet bij het lezen voortdurend kansen voor je eigen bedrijf.”

Arie Boomsma, ondernemer en eigenaar Vondelgym

Heldere, overzichtelijke en essentiële inzichten in de kansen die ondernemers in de huidige crisis kunnen benutten, dat biedt het eerste en gratis e-book van ABN AMRO. Hier heb je geen boekenlegger voor nodig, dit verslind je in no time!

Ginny Ramkisoen, Ondernemer en eigenaar Ginny Werkt

Vervolg #meedenkers campagne

De #meedenkers campagne is in april van start gegaan met een twee wekelijkse talkshow live op LinkedIn. In de eerste 6 afleveringen ging de bank samen met experts, ervaringsdeskundigen en ondernemers dieper in op de huidige situatie voor ondernemers. Met het boek geeft ABN AMRO hier nu een vervolg aan. Na de zomer gaat het tweede seizoen van de talkshow van start. Live op LinkedIn zal er dan dieper worden ingegaan op de thematieken uit het boek ‘De zaak vooruit, ondernemen na corona’.

'De zaak vooruit, ondernemen na corona' is gratis te downloaden als e-book op abnamro.nl/dezaakvooruit. Het e-book is geoptimaliseerd voor alle devices, inclusief e-readers.

Credits:

Opdrachtgever : ABN AMRO