NS en Eneco zetten zich met hun samenwerking in voor een betere wereld.

Nieuwe campagne laat door de ogen van kinderen zien wat de samenwerking van vervoersorganisatie NS en duurzaam energiebedrijf Eneco inhoudt.

NS en Eneco willen zich met hun samenwerking inzetten voor een betere wereld en hier echt het verschil in maken. Met als volgende mijlpaal dat alle NS-treinen vanaf 1 januari 2017 op 100% windstroom van Eneco rijden. En dat is best bijzonder. Want daarmee reizen treinreizigers in Nederland als eerste in de hele wereld energie uit een 100% hernieuwbare bron.

NS en Eneco zetten zich samen in voor een betere wereld. Voor de klanten van vandaag. Maar vooral ook voor die van morgen. Daarom laat de campagne juist die laatste groep aan het woord, onze kinderen. Want juist voor de jongste generatie heeft de samenwerking uiteindelijk de meeste impact. De feiten die dit met zich meebrengt, veranderen door de ogen van kinderen van wetenswaardigheden in iets groots en bijzonders.

De campagne is te zien op TV, facebook, mobile, branded content, print en outdoor. De campagne is gestart op maandag 19 december.