AABB_pr.jpg

ABN AMRO lanceert nieuwe campagne voor beeldbankieren - We houden contact

ABN AMRO lanceert 11 mei haar nieuwe campagne #Beeldbankieren; We houden contact.

Daarin promoot ABN AMRO de nieuwste mogelijkheden om altijd en overal persoonlijk advies in te winnen, producten af te sluiten of simpelweg contact te houden met de bank.

De campagne werd gedraaid op een zogenaamde remote shoot.

Meer persoonlijk contact dankzij technologie

ABN AMRO is een voorloper als het gaat om digitaal bankieren. De mogelijkheden om altijd en overal je bankzaken te kunnen regelen, geeft de klanten van ABN AMRO enorm veel autonomie. Tegelijkertijd ontstaat door de steeds verdergaande digitalisering soms het beeld dat technologie afstandelijker maakt. Met deze nieuwe campagne wil ABN AMRO laten zien dat je met #Beeldbankieren altijd en overal toegang hebt tot de persoonlijke deskundigheid van de bank. Voor als je er even niet uit komt of als je gewoon persoonlijk advies wilt om met een goed gevoel een beslissing te nemen.

We houden contact

De ontwikkeling van de campagne was in volle gang, toen Nederland geconfronteerd werd met het coronavirus. Sanne van der Bie van ABN AMRO: ”De oplossing van Beeldbankieren is nu misschien wel relevanter dan ooit tevoren. Dat wilden we terug laten komen in de afsluitende regel ‘We houden contact”.

De eerste remote shoot

De productie van de campagne had vanwege de strikte corona maatregelen veel voeten in de aarde. Het betekende de eerste remote shoot voor ABN AMRO. Zo waren er naast de acteur slechts 4 mensen op de set en keken zowel klant, als bureau mee vanuit huis. Een surrealistische gewaarwording, al merk je dat technologie je tot veel in staat stelt, ook tijdens dit soort shoots. Met heel veel dank aan productiemaatschappij Holy Fools.

De campagne wordt uitgerold op TV, in online video, radio en eigen middelen.

ABN AMRO Beeldbankieren - TVC

ABN AMRO Beeldbankieren - online video