EUROBEST2020_PRCO2.jpg

N=5 uitgeroepen tot 'Independent Agency of the Year' bij Eurobest

Let op embargo tot 10 december 11.30 uur

Tijdens de uitreiking van de Eurobest 2020 is N=5 uitgeroepen tot Europees ‘Independent Agency of the Year’, ‘Country Agency of the Year - The Netherlands’ en wint de 'Grand Prix Creative Strategy'. Het bureau ontvangt deze Special Awards nadat het eerder deze week al twee Eurobest awards in ontvangst mocht nemen voor het project ‘The Darkside of Money’ voor ABN AMRO.

Bastiaan Weers (Head of strategy N=5): “In een tijdperk waarin op allerlei vlakken grote veranderingen plaatsvinden is onafhankelijk denken waardevoller dan ooit. Omdat vrij kunnen denken de manier is om snel tot nieuwe oplossingen en inzichten te komen. Zonder politiek of een gelaagde organisatie. Niet alleen voor onze opdrachtgevers, maar ook als bureau kunnen we door onze onafhankelijkheid a la minute inspelen op nieuwe ontwikkelingen en bijvoorbeeld investeren in ideeën waar we echt in geloven."

De prestigieuze Eurobest Awards bekronen het beste reclamewerk van het voorbije jaar. De prijzen worden elk jaar in december toegekend door een jury bestaande uit gerenommeerde reclamebureaus uit heel Europa.

Thijs Bontje (Creative director N=5): “We zijn ontzettend trots dat we, ondanks deze lastige tijd, het ons, als relatief klein en onafhankelijk bureau, blijft lukken om samen met onze klanten betekenisvol werk te maken dat een universele snaar raakt. Dat dat wordt herkend en gewaardeerd is mooi."

Voor meer informatie en/of vragen kan je contact opnemen met:

Beeldmateriaal (rechtenvrij):

EUROBEST2020_PRCO3.jpg