header Hans Anders TVC Wingman.png
  • png

Onder embargo tot maandag 21 juni 2021.

Susan Visser en Plien van Bennekom op date in commercial voor Hans Anders

Op 21 juni lanceert Hans Anders opnieuw een commercial met Plien van Bennekom in de hoofdrol, waarbij een leuke date met Hans centraal staat. Dit keer gaat Susan Visser (bekend van o.a. Gooische Vrouwen) mee met Plien als ‘wingwoman’.

Afgelopen jaar is winkelen op afspraak heel gewoon geworden. Sterker nog,  voor de opticien bleken de afspraken juist heel goed te werken en konden op veel waardering van klanten rekenen omdat zij nu nog meer tijd en aandacht kregen dan gewoonlijk van de opticien.  Daarom zet Hans Anders dit door en roept klanten op om, net als Plien, een afspraak te maken met Hans. Zodat ook iedereen alle tijd en aandacht van een deskundige opticien kan krijgen. De campagne wordt naast TV uitgerold in de winkels, digitaal, op social en in 1-op-1 communicatie.

Hans Anders | TVC Wingwoman

Susan Visser

De keuze voor Susan Visser, als wingwoman van Plien is niet toevallig, maar gebaseerd op haar personage in Gooische Vrouwen waarin zij de ‘mannenkenner’ van het stel is. Vanuit die rol gaat ze nu met Plien mee op date om de deskundigheid en persoonlijkheid van Hans te ‘keuren’.

Rian van Koulil (Director Brand & Communications):

“In de commercial halen we bewust een afspraak en een date (afspraakje) door elkaar, wat voor grappige situaties zorgt. Een effectieve reclame moet ook gewoon leuk zijn om naar te kijken vinden wij.”

Thijs Bontje (ECD N=5):

“ Net als André van Duin in de vorige commercial vult Susan Visser Plien perfect aan. Die energie en casting is, naast een leuk script natuurlijk,  in dergelijke campagnes met een anchorman/woman heel belangrijk om een brede doelgroep aan te spreken.”

Productie

De commercial werd gedraaid onder regie van Mattias Schut van productiehuis Holy Fools.

Ontvang het laatste N=5 nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL